Tema: Re: eseriukas 2
Autorius: Romas
Data: 2016-02-04 12:21:03
"Aivaras" <aivaras@_centras.lt> wrote in message
news:n8uvp9$bij$1@trimpas.omnitel.net...
> aš irgi prieš pora savaičių likau maloniai nustebęs kai 10m gylyje vietoj ešerioko
> pakibo 50cm lydeka

pries keleta metu isigijau ziemini lydeku gaudymo komplektuka - tikslingai gaudyti
ratlinais.
jei kas nezino tai vobleriai skestantys- tinka is eketes vertikaliai gaudyti ,
agresyviai vibruoja keliant.
visus tuos metus neturejau nei vieno kibimo , o gaudyta ne viena desimti kartu.
visos lydekos ziema pagautos sakyciau tikslingai gaudant eserius.
Ir sia ziema pagauta 3 vnt (viena per maza)
Taigi pagauti lydeka is 10-12 m gylio man nera stebuklas.
Blizgutes naudoju 4-5 cm su pavadeliu ir papildomu kabliuku, kuris papuostas uodo
lervomis ir sintetiniu motyliumi. Visos lydekos uz lupytes krasto pasigavo, nenukando
::))

Romanas