Tema: Re: vegeles
Autorius: Romas
Data: 2015-12-09 13:46:41
sveiki ,
paskutine info , kuria gavau apie vegeliu zukle zemupyje.
vanduo nera aukstas
trautos daugm  vietos rasti sunku,
sekmadieni 3-se , per para 2 vnt .1.2 ir 1.5 kg
Gaude iki svintant
bet tokie rezultatai toli grazu ne visiem
Masalas varliukai, naktiniai.

nepatiko man , kai pasake , jog norint zvejoti ties Viesvile  , vazinejo
gal net val , kol rado vieta ir tai ne idealiai palei pageidavimus.

Romanas