Tema: Re: Q:spiningas Kursiu mariose nuo kranto? +teorinis kl
Autorius: eMJei
Data: 2015-04-15 17:00:55
Jei nuo kranto, tai tik nuo molo. Daug esu žvejojęs nuo molo, pagavęs
ant salotinio twisteriuko vieną nusususį kokių 8 cm ešeriuką:)

KARTAIS ten ateina medžioti DIDIEJI, prie pat molo. Buvau užtaikęs, bet
kokio masalo jie pageidauja tuomet - nesupratau.

Taip pat esu matęs bičą kuris ant mikrikų ir paternosterio, prigaudydavo
puikių ešeriokų (taip 300g ir pan.) . Pats pabandžiau. Bet kaip pirmam
sakinį rašiau, kokių 10 žuklių rezultatas - tas ešeriokas.

Todėl jei eiti meškerioti, tai spiningu tik vėjažuvės jūroje. Kuo
tolimesnis metimas, blizgės paprastos , vartiklės. Brendi kiek sugebi.
Vietą parenki pagal tuos pačius teorinius principus kaip ir lašišai (žr.
kelias savaiotes atgal APIE ŽŪKLĘ TV LAIDA). Aš irgi bandysiu gegužę ant
vėjažuvių.