Tema: Re: pludine karsiai apie vilniu
Autorius: Casper
Data: 2014-07-04 13:14:23
Kas tas apie Vilniu? Man pvz nuo namu iki Asvejos ~40 min vaziuoti reikia, o
i Traku puse, tai vien per miesta beveik tiek pat laiko uzima prasibrauti.
Sakyciau, kad yra dvi kryptys nuo Vln, tai Trakai ir Moletai, o kuri tau
artimesne ar mielesne ta ir rinkis ;)
Kiek zinau karsiu yra zaliuosiuose ezeruose (Gulbinas/Balsys), Didziulis
(Grigiskiu), Galve, Akmena nu ir jau toliau dar belekiek ezeru...