Tema: Re: Savaitgalis
Autorius: Ogis
Data: 2014-07-02 08:12:38
O! Makavykas  - jau  grybas. Vadinasi reik toliau nuo sodybos paieškot :)
Vakar uošvė skambino, sakė liaudis voveruškas maišais į skupkę tempia.
Gal pas juos ten filtras ant paieškos užmestas, kad kitų nemato :)

"tranzoo"  parašė naujienų news:louh47$fqr$1@trimpas.omnitel.net...

blogai ieskai. savaitgaly makavyku prisienavom. ir rudmeses randasi.