Tema: Re: mintys
Autorius: Petka
Data: 2014-06-18 09:33:10
Kažkaip man susivaideno, kad dar per stintelių varžybas patraukdavai
dūmą... :) Šaunuolis. Man prieš 8 metus lygiai taip pat pasisekė - kai
nustojau "mėtyt" rūkyt ir paprasčiausiai neberūkiau. Dėl tų knygučių tai
nežinau, neskaičiau, bet sako, kad kažkam padeda. Nors man tai nelabai
suprantamas tas skaitymo poveikis. Turi žmogaus smegeninėj įvykt lūžis.
Pvz. man dabar atrodo, kad rūkymas visiškai beprasmis dalykas +
sąmoningas savęs žalojimas. Vat ir kažkaip nebereikia to rūkymo. O kad
ramina nervus, atpalaiduoja - iliuzija ir savęs apgaudinėjimas. Kai
suvoki - viskas elementaru ir paprasta.
---
Petka