Tema: Re: nugriaus ar ne? :)
Autorius: Pi.
Data: 2014-05-21 16:38:13
tai kas kvailas?:) istatymai ar "nieko jus man vistiek nepadarysit"
labai tikiuosi, kad padarys.

"Exx"  parašė naujienų news:lli1hl$ao8$1@trimpas.omnitel.net...

Tai butu ir atsakes - jis ne pries Lietuvos istatymus, jis pries "kvailus"
Lietuvos istatymus. Siaip tai po tokiu kalbu, kaip, kad sprandas tvirtas
"tokius" atlaikyti - tai drasiai, bet labai kvailai kaip is tokios personos.