Tema: Re: Žalio žvejo klausimas žinovams
Autorius: Romas
Data: 2014-05-15 11:27:15
is tikro , manau daug priklauso nuo pokalbio su AA darbuotojais.
jei irodei , kad esi teisus/nekaltas , is tikro bilieta turejai , taves nebaus,
bus likes nemalonus atsiminimas apie sugadinta pilsio diena.
taciau, jei taves reikalauja parodyti/irodyti , kad turi leidima o tu vietoje
mandagaus pokalbio
gasdini AA darbuotojus, kad ismesi juos is darbo ir panasiai, tai jie suraso
akta, ir tesejas jau visai kitaip ziuri i pazeidimo klausima. Maciau pakrantese
tikrinant AA darbuotojam,
kaip juos su Ss... maise, gasdino, o po kokio  menesio tie patys pasakojo , kad buvo
neteisingai nubausti,
nors is tikro jokio leidimo zuklei nei vienas neturejo.

tai tik pamastymas

Romanas