Tema: Re: Rite spiningui. Kokia ?
Autorius: Romas
Data: 2014-05-06 11:48:48
siaip gaudant nuo dambos galu , norint pasiekti duobes isorine briauna,
aisku isibridus ant dambos gali kiek gali - naudoju lasisini 396 ilgio na ir
rite Shimano 4000.Tikslas stambios lydekos.
ta pati iranki naudoju salaciu zuklei is vagos. Man pasiteisina, pripratau.
pripazistu , per diena ranka nuvargsta pakankamai. ::))
kiti spiningai lengvesni .

Romanas