Tema: Re: Zvejyba Suomijoj ar Svedijoj
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2014-04-08 11:10:30
tikrino muitinė vieną iš kelionių. papriekaištavo, kad spirito 0,5
vežamės, bet parodžius laivus, paaiškinus, kad tai "šilumai" ir
dezinfekcijai, praleido ir net neatėmė. bet kitą sykį siūlė pirktis
degtinę 80C. prie maisto išvis nelindo. kjitą vertus, nieko greitai
gendančio nevežėm. krupos, džiovintos daržovės, vytinta mėsa. tiesa,
tikrino Suomijos muitinės.