Tema: Re: El. varikliai
Autorius: Pi.
Data: 2014-04-03 14:20:52
tai yra ir echalotas pas mane:) ale nepadeda zuvu uzkabint ant kabliuko:)
nebuvo valties, tai sededamas ant kranto svarstyavau: butu valtis, tai tiek
zuvu pritraukciau va ten paplaukus.. nu ale su valtim neka geriau:)) tiesa
tik keleta savaitgaliu pernai dar spejau isvaziuot su ja.

"spakainas"  parašė naujienų news:lhjfkl$c23$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ten su tuo velkiavimu irgi nėra taip, kad užmetei ir plauki. Jei
nori pagaut, tai įtariu dxja reikalų, pradžiai tai exoloto reik, kad
gylį sekt, skardžiu varyt, na arba telkinį gerai pažinot. Aš irgi toks
pats žvejys - nikuja nieko neraukiu, jei pagaunu tai per klaidą, o ne
dėl to, kad kažką moku. Bet tai būtent dėl to ir rinkausi benzą - jei
nieko nepagausiu, tai bent pasiplaukiosiu smagiai, juk žvejyba tai ne
vien žuvis, tai ir buvimas gamtoj ir apskritai, bendras įspūdžių
komplektas, bendras komfortas. O su benzu, galvok ką tik nori, bet to
komforto kur kas daugiau.