Tema: Re: Su kuo ir ka gaudyt balandi-geguze? :)
Autorius: Struktur
Data: 2014-03-27 15:36:03
Romai, tai cia turbut pernai, nes po paskutines redakcijos vidaus
vandenyse ziobrio dydzio limito kaip ir neliko...

MĖGĖJŲ ŽVEJYBOS VIDAUS VANDENYSE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO" PAKEITIMO

2013 m. liepos 2 d. Nr. D1-485
Vilnius

P a k e i č i u Mėgėjų žvejybos vidaus vandenyse taisykles, patvirtintas
Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2013 m. sausio 4 d. įsakymu Nr.
D1-14 "Dėl Mėgėjų žvejybos vidaus vandenyse taisyklių
patvirtinimo"(Žin., 2013, Nr. 4-127):

5. Pripažįstu netekusiu galios 12.3.11 punktą (buvusius 12.3.12–12.3.19
punktus laikau 12.3.11–12.3.18 punktais).

buves punktas
12.3.11. žiobrius (Vimba vimba) 28 cm;

p.s. jūroj apribojimas likes galioti.