Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: spakainas
Data: 2014-03-24 14:19:37
Būtent, man irgi keistai atrodo tas 10 kotų turėjimas ir kaitaliojimas
pagal telkinį. Turiu 3 kotus - 3.6m fyderį dugninei, 2.1m lengvą
spiningą ir 6m bolonkę be žiedukų, nu tipo kuolą. Tiek kiek aš žvejoju,
užtenka per akis. Visų kainos 100-200 lt ruože kiekvienos. Pirkdamas
pasižiūrėjau kad nebūtų botagas, kad rankoj smagiai gulėtų ir tiek
žinių, esu pilnai patenkintas.
p.s. Casper, buvai Kauno mariose savaitgalį kaip kalbėjai? Kas ten gero?