Tema: Re: Grazto peiliu problemos
Autorius: karolis
Data: 2014-01-08 10:10:38
tai ieskok varztu kurie susileidzia visiskai. kai slifuoja tai praprandi
dali ploto kuri kabina atsuktuvo galvute sukant.

ledo dar kokias dvi savaiteles reiks minimum laukt ..

"Arun@sUser"  parašė naujienų news:lah2eq$287$1@trimpas.omnitel.net...

Nepagaunu kampo, kodel neslifuoti? Kazkada, kai man atsisukinejo patys tie
varzteliai, tai bent kiek islindusi galvute breze leda graziamoj eketej ir
graztas beveik vietoj sukosi, nes jis pasidarydavo pradzioj tokia pacia
duobes forma, kokia plokstuma peiliai pjauna. Islindusi galvute pati patampa
pjaunancia detale, o kadangi varztas neastrus...
O tie pirktiniai ir buvo truputi islinde is plokstumos. O jau su sesiakampe
galva tai isvis pravalas butu, ten dar juk konusu i peili isigilina.
As tai irgi kazkuo ten uzsandarinau, tai dabar atsukt nebegaliu :) Ai, px,
pragresiu, kai laiko turesiu, nors reiketu pasiskubint - LEDASSSS pareina
(kita savaite).