Tema: Re: Trišakiai pilkeriams
Autorius: Audrius
Data: 2014-01-06 11:39:42
Reikalas tas, kad mes i tas populiarias reklamuojamas bazes nevaziuojame.
Man labiau patinka maziau zinomos, bet su vietiniu koloritu, be dideliu
srautu.
Ten kur buvome pernai (vidurio Novegija), ten buvo viena mazyte
parduotuvele, sistemu buvo, pilkeriu, bet atskirai kabliu nebuvo.
Sistemu nupirkau - kokybe labai liuks.
Simet vaziuojame i Linesoya, tai sala vandenyne, irgi vidurine dalis Norges.
Nemanau kad ten ką nors rasime.
Taip kad vienareiksmiai reikia susiruosti viska cia :) aisku jei ka rasime -
nusipirksime, bus kitam kartui.
Bet rizikuot ir vaziuot nepasiruoses nenoriu. Kabliai realiai yra atsidauze
i akmenis.