Tema: Re: Praktik ?? 6Pro
Autorius: eyjafjallajökull
Data: 2013-12-28 18:20:30
O tai Deeper'is ne geriau?

"Petka"  wrote in message news:l9mqjp$cn0$1@trimpas.omnitel.net...

Geras daiGtas.
Reali kaina, jei mokėtum imdamas iš gamintojo, be parduotuvės antkainių
ir atvežimo. Ar tiek vertas? Gal ir ne, gal kaina ir užlaužta, bet
palyginus su kitaiskais analogais tikraigeresnis prietaisas.
Arūnui netinka, nes jis žvejoja gyliuose virš 25 m. :)
Šiaip ešeriaut, gaudyt baltą žuvį ar lydekas mūsų upėse ir ežeruose -
pats tas. Net ir stintelių galima ieškot iki 25 m gylio - paskui jau
nebepramuša ir rodo bileką. Didesniam gyliui jam neužtenka galingumo.
Bet turint momeny, kad jis 200 valandų veikia nuo 1 AA baterijos - tai
suprantama. Didesniems gyliams reikia didesnių resursų. O čia   170 g
svorio ir mažesnis už mobiliaką. Išbandžiau kol kas tik iš valties.
Rezultatus lyginau su kolegos Humminbird Piranhamax - labai panašūs.
Laukiu nesulaukiu ledo. Sausio mėnesį galėsiu daugiau papasakoti.
---
Petka