Tema: Re: Kokią medieną valčiai naudoti?
Autorius: G.Z
Data: 2013-11-18 12:19:17
nu tai imi polisterine derva, seniuose aisku brangu litras gal 30 lt. bet
pasieskojus , as kazkad vilniui buvau rades , tai po 10lt litras aisku
reikia pirkti min 5 litrus man atrodo, bet valciai ir tai neuzteks tiek

"karolis"  wrote in message news:l6clgg$gku$1@trimpas.omnitel.net...

gal atsimeni kas per derva ir kiek kainavo?
o Svieta dar pjausto is fanieros valtis? idomu i kiek pinigu viskas
atsistoja, itariu neapsimokes su lentom uzsiimt..

"tranzoo"  parašė naujienų news:l65fd3$vih$1@trimpas.omnitel.net...

valty apvertem, tepem epoxidke, klojom stikloaudini, tepem epoxidke, klojom
stikloaudini, tepem epoxidke, palaukem, kol nudzius ir nudazem zaliai, kad
melduose nesimatytu... nors vistiek vienakart pridauze buteliu ir prisiko...