Tema: Re: Pirðtiniø klausimas
Autorius: Petka
Data: 2013-11-13 09:36:59
Visokių pirštinių esu bandęs, kadangi esu jautrus šalčiui. Ir tavo
aprašytas DAM. Jos pakankamai šiltos, bet praleidžia vėją ir net gana
šiltu oru su jomis būna vėsu. Be to man greit nulakstė Velcro lipdukai.
Dabar jas vežiojuos bagažinėj kaip atsargines. Ko norėt iš piguvos...
Kai temperatūra apie 0, spiningavimui man užtenka tokių:
http://www.zvejoklis.lt/lt/prekiu-katalogas/apranga-avalyne/pirstines-274/1/pirstines-vision-wind-block-neo-288
Tik čia kažkas pripainiota - nuotrauka kaip mano pirštinių, bet
parašyta, kad tik 3 pirštai atviri. Maniškės su visais nukirptais pirštais.
Jei kalbam apie ledo sezona, kai šilta (temperatūra apie 0), naudoju iš
Cabelas atsisiųstas plonas atlenkiamas pusiau kumštines pirštines:
http://www.cabelas.com/product/Cabelas-Guidewear-Glomitts/751151.uts
Jos plonytės, bet geriau laiko šilumą už DAM, nes turi windstopper
membraną. Na ir galima atlenkti kumštį, norint pasišildyti.
Kai šalčiau, naudojau Norfin (kad jį kur biesas) tokias atlenkiamas su
magnetukais: http://www.zvejys.lt/market/pirstines-norfin-magnet.html
Pakankamai šiltos, lyg ir vėjas neprapučia, bet labai greit sušlampa ir
prastai džiūna. Na ir kokybė tai neduok sviete - reikėjo persiūti visas
siūles lenkimo/tempimo ir detalių sujungimo vietose. Per kiekvieną
žvejybą vis kažkas nuplyšdavo ar iširdavo. Magnetukai gerai, nes už jų
nesikabina valas. Dabar turiu alpinistines ir negaliu atsidžiaugti:
http://www.montismagia.lt/sport/product/2021/ Šiltos, nepraleidžia vėjo,
greit džiūsta. Čia rasi ir šiltesnių modelių, nes šitos kai lauke -20
gali ir netikti. Taigi nesiūlau pirkti pačių pigiausių. Atlenkiamos
labai gerai ir patogu, bet jos nebus pačios šilčiausios. Jei nežaidi su
avižėlėm ir matyliais o blizgiauji, geriau imk vientisas su membrana,
kurios šiltos, bet nebijo vandens, ale tokias:
http://frabill.com/clothing/fxe-apparel/fxe-task-glove-4.html
Universalių nėr, tai geriausia turėti 2-3 modelius. Turiu ir extrymui
iš avikailio, ale tokias: http://www.aviukas.lt/lt/99/Kailines-pirstines
tik su jomis nelabai pažvejosi, maunuosi jas ant plonų be pirštų
flysinių kai labai šalta ir žvejyba sėsli (stintos). Kai kimba - jas
nusimeti ir dirbi su plonomis. :)
---
Petka