Tema: Re: Pirmadieninis karsiukas :)
Autorius: Romas
Data: 2013-08-10 12:42:14
nezinau , ar tikrai peletemis vadinami tie "duonos formos" gabaliukai,
ju ant plauko pakabinti gan sudetinga, jie kietesni nei boiliai. Imu peiliuka maziuka,
plona,
ir igreziu duobute plauko fiksatoriui.
su minkstom peletem paprasciau . Parenku kabliuka , kad galeciau uzdeti 2 peletes
(mazesnis kabliukas)
arba 3 peletes (didesnis) su salyga, kad kabliuko ne tik geluonis bet ir visas
linkimas butu atviri.
Jei kabinu ant plauko, tai plauko ilgis skirtingas irgi.
jei 2 peletes + 6 ar 8 mm boiliukas plaukas trumpesnis , jei 3 peletes ilgesnis
plaukas.
po to pasidariau universalu plauka tinkama 3 peletem + boiliukas. Jai kabinu 2
peletes -
pavynioju kazkiek valo ant kablio asies. Zodziu mokausi , tobuleju.
tiesa - sioje sistemeleje peletes tarp kablio ir boiliuko , fikstorius boiliuke.
Lynu kibimai konkretus, pasikerta patys, tik 2 kibimus nerealizavome.

buvau su kolega treciadieni nuo 16 iki ketv 9 ryto. Rez - 9 lynai, 3 karsiai per abu.
tik si karta lynai nedidukai, tik vienas buvo 1,2 kg Lynai kibo visa laika , Karsiai
tik svintant.
Sutemus apie 0.30 nakties kibimai dingo (ir lynu), prasidejo apie 4 ryto.
apie peleciu dydi - tai kukuruzo zirnio dydzio .
dzikeliu visai nekabinau, tai nekibo ir kuojos, raudes.
sliekus zadejau bandyti , bet atsigereme skaniai alaus, tai sliekus pamirsau ::))
nuo 22 iki 24 val uodu kiekis siaubingas. po to dingo, atsirado bet maziau svintant.
peletes - medaus skonio.

Romanas