Tema: Re: kibinø belaukiant
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2013-07-15 22:58:28
sumečiau apie 20 šėryklų ant skarduko, kurį prieš tai prasimarkiravau ir
radau plotelį be žolių.
žūklės buvo 3-4h. rezultate lynukas 1.1g ir kolegai karšis panašaus svorio.
šiaip aš gaudžiau karšius, naudojau karšinius jaukus, kvapus...
kolega gaudė lynus ir naudojo lynui skirtus kvapus, jaukus... :D
užkibo ant rimto kuokšto musės lervų. prieš tai bandžiau kukurūzą,
slieką, "buterbrodus".