Tema: Re: Savaitgalis - ?
Autorius: mrlz777
Data: 2013-07-01 12:27:29
Jap jap, tai dabar jau kimba
Jau nebe pilnatis, menulis nuo zemes atitolo, zuvys vel maitintis pradejo :)

Draugelis sekmadieni tam paciam Nevezy karpi istrauke kilogramini.

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"Struktur"  wrote in message news:kqr9nr$ulq$1@trimpas.omnitel.net...

Sekmadieni buvom Kriuku apylinkese. Nuvykom tik ~6:00 ir prie visa to nieks
nepaeme zirniu :( Ta prasme masalui kazkiek turejom ir paserimui ne :(
Rezultate iki ~11:00 (realiai kibimas baigesi po 9:00) buvo isprasytos
kelios riebios kuojos (ant kukuruzo), keli neblogi sapalai (zirnis), kelios
riebios meknes (zirnis), vienas nutrauktas pavadelis ir......zukle vainikavo
2kg karsis (zirnis). Reiskiasi kimba :)