Tema: Re: Vejazuves
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2013-05-23 09:32:14
ne, tai buvau vienas aš. o aš kaip žinia - nežmogus. :)
bet tas dienas sugaudė jų ne vienas žvejojęs.
o Lino foto, iš pernai metų, tik patvirtina, kad tai nėra atsitiktinumas.
viena bėda - legalių tarp jų nemačiau, maksimum pusmetris. bet tas
pusmetris kur kas smagiau nei vėjažuvės 70cm.

tiesa, tiems kas bus šiemet, siūlau pabandyti vieną šposą vėjažuvių
žūklėje. kaip žinia, jos dažnai nepasikerta, darome grandinėles iki
trišakio, didinam mažinam jų ilgius, trišakių dydžius ir gal dar ką nors
kas nors daro.
siūlau pabandyti po kibimo atleisti valą sekundei kitai :) kas aišku
prieštarauja mums įprastai praktikai laikant žuvį.
reikalas tame, kad per tas kelias akimirkas, tos durnės net
nepasikirtusios apsivynioja save pintuku ir užsismaugia. :D toliau
vienas-du ir prie kojų.

p.s.
b+ rašo, kad gandrų nebebėra :)