Tema: Re: Kaip greitai pripust gumine valti
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-04-29 08:18:57
On 2013-04-29 00:55, Dar321 wrote:
> Vo, daba normaliai. Šita gera. Labai liuks veikė nuo auto akumo, tik
> nebaisiai ilgai atlaikė... :(

O kas atsitiko? Nes as jau kokie 5 metai ja naudoju, kaip ir nieko. Ir
jai pilnai uztenka 7Ah 12V akumo. Akumas lengvutis, patogu nusinesti
prie valties. Vienos ikrovos man uztekna pripusti ir sudeti valti. Kiek
lieka, nematavau, nes sekanciam kartui pakraunu.
	Tarp kitko, rankine bravo pompa buvo komplekte su mano quicksilver
valtimi. Tai rodo, kad gamintojas rimtas.

Audrius K.