Tema: Re: Reikia el. valties variklio.
Autorius: Casper
Data: 2013-04-22 14:32:59
Kazkada buvau atrades lentele kiek lbs'u gali pastumti tam tikra svori, tai
30lbs variklis gali ~1t pastumti. Pas mane yra 32lbs variklis ir 390m
valtis, nebuvo ne karto, kad negaleciau paplaukti pries veja ar pries
bangas. Lyginom greicio skirtuma tarp 32lbs ir 50lbs varikliu, tai 50lbs tik
vos vos greiciau juda.
Su galingesniu varikliu daugiau konforto plaukti bogu oru, t.y. per stipru
veja ar dideles bangas, maziau vairuoti reikia ir zemesne pavara galima butu
naudot.
O kas del akumo, tai kuo talpesnis tuo geriau, pas mane 130ah, tai dienai be
problemu uztenka, o pataupant kazkiek ir dviem uztenka ;)