Tema: Re: graztai ledui
Autorius: Povilas
Data: 2013-04-10 19:16:39
Mes su kolega,gal dar 2009 metais,susimeistravome kazka panasaus ant Makita
greztuvo bazes,pagal rusu internete rastus brezinius.Pasinaudojome lygiai 2
zvejybas ir atgule prispasabas i garaza.Nesakau,kad kazkas su juom blogai -
grezia zjb,vienai 3 asmenu aktyviai spiningavimo zvejybai akumo galios
uzteko,o ledas tais metais buvo jokaranybabaj !
Bet tai vel papildomas prispasabas zvejyboje,kuris uzima vieta ir turi
svorio .Ir vargu ar musu platumoje reikia sito?! Man visai linksma
pagrezioti rankyciu sukuriama sukimo galia :)

P.S.Grezdamas rankyciu sukuriamos sukimo jegos,visada zinau,kad tik besaikis
alkoholio kiekis gali mane priversti nebgrezti,o su aku greztuvu atsiranda
ir kitu sunkiau prognozuojamu prokolu :(