Tema: Re: Echolotas
Autorius: Povilas
Data: 2013-04-03 20:10:59
Petka,o kas Tau pasidare,kad pradejaI pisinetis konkreciai prie manes ir tai
jau yra nebe pirmas kartas? Man atrodo,kad jokiu asmeniskumu niekam niekada
netaikiau,tai visai nesinori,kad diskusijoje atsirastu asmeniskumai mano
atzvilgiu,o ne diskutuojama apie pacia tema.Kas nori asmeniskumu,tam galima
laika skirti siems reikalams kokioje nors zvejyboje ar siaip kur nors
gamtoje.