Tema: Re: klausimukas
Autorius: Romas
Data: 2013-03-04 14:19:50
savaitgali tikrai nebuvau vienas, bet del to batimetriniu kai klausiau,tai ne be
reikalo-
sakyciau tolokai trepseti nuo vietos kur gaudeme jau kelinti metai matau pastoviai
sedinciu keleta zveju. Paprastas batimetrinis rodo toki apie 8 m gylio kysuli . Sia
savaite
noreciau ta kysuli aplankyti, pagal vietiniu kalbas ten "eserynas". Tik kodel tie
vietiniai nenukeliauja
o gaudo prie miestelio ?? Juk atsikelei puse val anksciau ir gaudyk ::))
Savaitgali kai buvau nieko idomaus nepagavau, beje laida "siandien kimba" irgo nieko
ypatingo
nenufilmavo.

Romanas