Tema: Re: Thermo apatiniai
Autorius: Petka
Data: 2013-01-16 22:10:22
Tų medžiagų yra nemažai - net Thermowave pirmo sluoksnio yra ne vienas
ir ne du - ir visi jie skiriasi. Polartekas jaučiu vienas iš brangesnių.
O man buvo kita istorija - pirkau mikroflysą - antrą sluoksnį, kurį
galima naudoti ir kaip pirmą. Keičiau į didesnį, nes vaikštant su labai
aptemptais buvo lyg ir gerai, bet atsisėdus jutau, kad labai jau
įsitempę ir ilgiau pabuvus gali pareiti per siūles sėdynėje. Raukšlės
nėra taip jau blogai - svarbu nevaržytų judesių.
O tu bandei pasimatuot mažesnę išmierą? Čia reik pabandyt ir apsikeist
jei tikrai per didelis.
---
Petka