Tema: Re: guminiu batu remontas
Autorius: Povilas
Data: 2012-12-11 20:06:24
Nieko stebuklingo ten nera- Kamik vardu uzvadintas kitajskas plagiatas,nieko
bendro neturintis su tikruoju Kamik originalu.Bet kol nera labai salta, jie
yra ganetinai funkcionalus,o pagrindiniai pliusai : lengvi,kazkiek silti ir
buvo absoliuciai nelaidus vandeniui.Kai lauke yra iki -10 C, galima drasiai
eiti i zvejyba.
Aisku,galima nusipirkti kazka kitko,bet negi mesi i siuklsine tik todel,kad
ant kiekvieno bato yra atsiradusios kelios ipjovos - ne kiauros skyle,o tik
ipjovimai.