Tema: Re: termoapatiniai
Autorius: Povilas
Data: 2012-12-03 22:45:07
"Casper" <kasparasvo_istrinti@gmail.com> wrote in message
news:k9hge1$m5e$1@trimpas.omnitel.net...
> Jami Norfin apatinius is Salmolitos ir ramu ;) Tik kitas dalykas - jei ant
> tu termo apatiniu uzsidesi paprastus "nekvepuojancius" rubus - gero efekto
> nesitikek... Ir dar, termo apatiniu tikslas yra ne siluma, o dregmes
> (prakaito) nuvedimas nuo kuno i virsutinius drabuzius.

Kai lauke rimciau atsala,tai as nesibodziu uzsideti apatinius senovnius
Scierra rubelius.Ir tiek kiek jie sildo,man yra za-glaza,o suprakaitaves su
jais esu tik viena karta,kai uzteko nesusipratimo kaip kas ten vyksta su
praaito garinimu ir ant virsutines dalies uzsimeciau medvilnine T-Shirt ir
aktyviai pazyliojome po kursmariu leda,beieskodami eseriu.
Kas link Norfin'o ,tai .....nu nemaciau pas nieka is chebros,kad butu kazkas
identisko.Arba as nemaciau tokiu paciu rubeliu arba ju tiesiog nera, bet ti
ka maciau,galeciau pavadinti pantalonais seneliams.