Tema: Re: Batukai ?iemai
Autorius: Petka
Data: 2012-11-29 14:46:02
Nu ne - kuom mane laikai - ant radiatoriaus nebent tik vidinę kojinę, ir
tai ne ant karšto :)
Ir ne guma ten - jie įvardina kaip termoplastiką "Галоша из прочного
морозостойкого материала "ТЭП", сохраняет эластичность при низких
температурах, надёжная защита от влаги."
Kad šilumai jautrus - žinau - bagažinėj buvo prisilietęs prie karštos
sriubos puodo - šiek tiek pasideformavo vienoj vietoj. Bet skilimas
kitur. Blyn - nufotkysiu kada prie progos.
---
Petka