Tema: Re: klausimelis del spiningno
Autorius: pic
Data: 2012-09-25 10:06:57
aciu uzh grazu copypaste. skaiciau. su licenciniais ruozais viskas aisku.
man tik del tu nelicenciniu neaisku buva.

"@runAsUser"  wrote in message news:k3rk3h$jnh$1@trimpas.omnitel.net...

Jei ruozas licencinis, tai nuo spalio 16 d. isigalioja 11.5 punktas: " būti
vandens telkiniuose ar arčiau, kaip 25 m nuo jų, su mėgėjiškos žūklės
įrankiais, jei tuose vandens telkiniuose žvejyba draudžiama ar tuo metu
draudžiama, taip pat būti su povandeninei žūklei skirtais šautuvais vandens
telkiniuose ar arčiau, kaip 25 m nuo jų, jei tuose vandens telkiniuose
povandeninė žūklė neleidžiama."

12.13 punktas sako, kat reikia pirkti meskeriotojo kortele nuo rugsejo 16
iki spalio 15  3-AME ! priede isvardintose upese arba upiu ruozuose.

12.12. draudzia  BET KOKIA zukle 2-AME priede isvardintose upese nuo spalio
1 d.

1-mame priede isvardintuose telkiniuose draudziama megejiska zukle istisus
metus.

Jei ruozas nelicencinis, uztenka meskeriotojo bilieto, kuris galioja metus,
puse metu, 3 men. atr menesi - priklausomai, kuriam laikotarpiui issiperki.

Apie limituota zvejyba galima pasiskaityti cia:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=420219&p_query=&p_tr2=2
ypac isiskaitant i priedus.