Tema: Re: REQ info: Elniakampis Vilniaus r.?
Autorius: sauluk
Data: 2012-05-21 11:00:01
:)
blyn, keliatą tūkstančių suleidom, beveik imamų, rudenį...turi būt, kitą
kart pasiseks ;)

www.sauluk.lt

"@runAsUser"  wrote in message news:jpckbt$mad$1@trimpas.omnitel.net...

Vistik buvom ten - nu, kur sakiau,Traku rajone, nusipirke leidimus. Tusciai,
deja, viena tokia piestuko dydzio atsipurte prie valties. Laikas ant vandens
liuks praleistas. Vienas is poilsio namu kazkuriu buvo su medinuke, sake
irgi tuscias. Diedukas is sodybos pasilabino - irgi sake vakaryksciai
tusciai sukavo. Per salta, mol...

Elniakampis atidedamas kitam kartui.