Tema: Re: o dabar ziobriai?
Autorius: Romas
Data: 2012-04-25 09:42:30
sekmadienis, pirmadienis Neris auksciau Kauno.
pats nebuvau , info tik.
ziobriai kaip kam sekesi , kas 5 vnt , kas 15 vnt, jau pasitaiko ir stambus,
Tautos labai gausu,
buvau pirmadiani nuvaziaves pasiserti kukuruzais sapalu, jei siandien orai leis (zada
lietu)
vakarop sesiu sapalu bet kartu ir dugnine ziobriukui.

Romanas