Tema: Re: Patarkit pls
Autorius: Povilas
Data: 2012-04-13 21:53:19
As tokios zuvies kaip karosas nepripazystu, bet ..... mano koreshai
kiekviena pavsari seiliojasi belaukdami mistinio karosu kibimo salia kelio I
Aukstadvari .Nezinau ar jie ten ar kitur esa pagave tuos savo monstrinius
karosus, bet tikrai esu mates nekulturinga kieki 0,7 - "virs kilo" karosu is
tos "gavniankes".........

"Shlipsas"  parašė naujienų news:jm9jsb$jgu$1@trimpas.omnitel.net...

Vat ryt staiga nutarem is pat ankstyvaus ryto nulekt aplink trakus
pasizvejot. Tik vat tame kraste ezeru nzn, ju zuvingumo ir pan - taipogi.
Gal ka parekomenduosit :)
Pludines, nuo kranto, zvejai megejai :) Pazadam daug neishgaudyt :)

Dabar instensyviai guglinames ir tt shia tema, bet cia esanchiu profu
patarimai butu neproshal :)

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius