Tema: Re: Akumuliatorius
Autorius: Andu
Data: 2012-04-05 00:08:07
Del Optima akumuliatoriu.
Kol nesusiduriau - netikejau :) Bet va jau antri metai juzinu auto su Optima
analogu ("Mopar" - tai ta pati Optima, tik skirta Chrysler, tokiais akumais
komplektuojami Chrysler PT Cruiser su dyzeliniais Mercedes-Benz 2200 ccm
varikliais, benzininiams naudojami iprastiniai akumai, ir talpinami
standartiskai po kapotu). Nepaisant kainos (nauja Optima kainuoja 810 Lt,
Mopar - 1350 Lt, analogas Exage - apie 690 Lt, bet mano "petkai" (2002)
netinka del gabaritu. Beje, tokio pat tipo akumus gamina jau ir Varta),
tokio tipo akumuliatorius atsiperka, nes jam vien garantija yra 10 metu ;)
Tie akumai turi vieninteli trukuma - jie nemegsta ilgo stovejimo
nenaudojant, o issikrovimas jiems dzin. Tarp kitko, isikrauna daug greiciau,
nei iprastinis svino-rugsties akumuliatorius, maziau jautrus salciui - tuo
teko sekmingai isitikinti. Dar vienas privalumas - jam dzin, kokioje
padetyje buti - pvz. "PT-uskeje" jis guli po keleivio sedyne ant sono -
pabandykite taip palaikyti iprasta svino-rugsties akuma :) Va tik ji isemus
atgal istatyti - reikia "vorotoko" su colinio matavimo galva - baisiai
bjauru prilaikancia spyruoklinio plieno plokste priverzti...(bet cia tik
kraisleriu beda ;-) Taigi - gal verta nuvaryti i srota ir paieskoti kokio
ardomomo dyzelinio PT? Akumas bus tikrai geras - tereikia ji pilnai pakrauti
;)

Andu