Tema: Re: zuvies rukymas
Autorius: Ogis
Data: 2012-03-21 15:13:40
Jasna.

Dėl rūkyklos nepavyko išpešt nieko gero.
Užsiminė kažką apie kontaktą Išlauže, bet kad paklausimas Kaune, tai perdaug ir nespaudžiau.
Obettačiau dar prie viso šito su sąlyga kad šiuo metu masinis rūkinimas nevyksta, tai mažas kiekis būtų nepigiai (kaip kūrimas + rūkenimas taip ~200LTL), tai taip ir likau be kontakto ir be jokios naudingos info.