Tema: Re: Norvegija
Autorius: Romas
Data: 2012-03-20 17:48:13
ten labai daug vegeliu pasitaiko , jei tik masala (pilkeri) laikai arti dugno butinai
pasikabins.
siaip mes vegeliu nepageidaujame, jas istraukti, atsegti vel nuleisti masala uzima
daug laiko.
jau keleta metu kaip radau sprendima - pilkeris atsiremia i dugna , ir is kart
pakelaimas
2-3m virsun. Menkiu kibimu pablogejimo nepastebeta .
Skaitliuko nenaudoju , zinau kad pasukus rite 4 kartus yra gerai. tik ivertiname
kiekvienos rites
per apsisukima suvyniojamo valo kieki.
Nenaudoju standartiniu pirktiniu sistemeliu , daug mazu menkiu be reikalo pasikabina.
Beje , norge zukles juroje
taisyklese, yra ir minimalus pagaunamos zuvies dydzio apribojimai. Prie manes grize
zvejai turejo deze
menkiu iki kg  dydzio . Gavo pamoksla, perspejima, kad taip daryti negrazu , ir
negalima.
mano naudojama menkine sistemele - apacioje pilkeris, auksciau nemazas guminukas toks
apie 15-18 cm,
pavadelis  10 cm
ir ten kur risu mono vala prie pinto ( segtukas) ant 15 cm pavadelio segamas "raudonas
pipiras" .
parduotuveje zukles zino kas tai yra, geriausi tie, kur kablys apie 3 cm plocio.
tie "pipirai" buna ir melyni , irgi tinka ( 2 rusis )
Nuo segtuko pinto valo zemyn mono valas eina apie2-2.5m  , taip risu, taigi tarp
masalu ne maziau metro.
kuo tai manau gerai - suzinau  ant kurio ( apacia - virsus) kimba didesne zuvis, jei
ant virsutinio ,
eilini karta nuleidziant sistema pakeliu nuo dugno pora m auksciau.
na ir pabaigai - ko gero geriausia zvejoti , kur dugno perkritimas aukscio yra apie 8-
10 m , zuvis didesne
valkiojasi netoli perkritimo. labai patogu , kai dreifas nesa nuo auksciau - zemyn,
maziau galimybiu isegti i dugna masala,
jei laikai palei dugna.
pries pat norge buna isvairios suvenyru parduotuves, ten be suvenyru buna ir neblogu
guminuku sistemeliu.
ten perku ir didelius "pipirus", ju LT buna retai....

Romanas