Tema: Re: 6-dienis
Autorius: Ogis
Data: 2012-02-28 09:39:57
Galima juos lygint ir su pūgžliais (skoniu).
Bet man asmeniškai ešerius ruošti gaminimui yra maloniau (o iš to turbūt ir gaunasi skaniau valgosi):))
Paslaptingas aparatas tas žmogaus smegenis.

Obettačiau net ne įtemą:
Neseniai skaičiau žaliųjų sukurptą straipsnį kaip ir paremtą tyrimais jog žuvis, kaip gyvis, išvis nesveika ir jos negalima valgyti ypač nuo Elektrėnų einant link Kauno esančiuose telkiniuose pagautas.
O Baltijos jūros žuvis priskiriama nuodingųjų kategorijai.
Vistiek pgautą žuvį valgau, nušautą žvėrį irgi (bet šitą geriau patikrinti:))), atimti gyvastį valgymui augiunamam naminiam gyvuliui nesibodžiu.
Gal tai jam sukelia stresą ir jis patmapa nevalgomu, bet būna suvalgytas vistiek.
Fu koks beurus aš :))