Tema: Re: Q: Rites prieziura
Autorius: servisas
Data: 2011-09-02 08:25:28
Siaip jau netinka bet kuris riciu tepalas bet kuriai ritei. Prisimenu
papirkau butent berods to balzer tepalo, pritepiau dam, snap ir kitokias
rites- viskas ok. Sutepiau shimano- rite staigiai patapo labai nepopuliari,
nes sukti teko issisiepus.  Ir visa tai del sudetingesnes konstrukcijos.
Daugiau mazgu- daugiau trinciu, todel shimanui tepalas visada eina
skystesnis.