Tema: Re: echolotai
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-08-01 11:18:20
nu normalus echolotas, praktiskai tas pats kaip ir eagle cuda 300, tik kad
sitas turi 2 spindulius, nors tie 2 spinduliai mazame ekrane nelabai ka
duoda.. o ir nezinai kur ta zuvis - kairej desinej ar prieki.... bent jau
man echolotas svarbu gyliui ir dugno reljefui gerai matyti, o zuvys... ne
visada ka rodo zuvimis yra zuvys

ps. paspoilinsiu - uz panasia kaina galiu pasiulyti nauja Lowrance Mark 5x -
didelis ekranas, auksta raiska ir t.t.... jei domina PM