Tema: Re: E-parduotuvės?
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-15 15:20:06
Ok, aš paklausiau, kokiose E-parduotuvėse perkat. Tu atsakei,
"parduotuvėj nu..." Tai čia man pilnatis ar kaip suprast?
Nvm, matau kad žmogus piktas, svarbu kitam įkast. Tegu aš tavo supratimu
būsiu idijotas, bet man vistik įdomu, kur žvejybos reikmenis perkat? Ne
vien smulkmę, bet ir meškeres ir visa kita. Tam ir prirašiau "ir t.t."
pačiam pirmam poste.

Gero savaitgalio visiem, nei žvyno...