Tema: Re: Su zveju diena, kolegos
Autorius: Ogis
Data: 2011-06-27 12:39:03
o voblerius bandžiau į Nerį įmest (nu ten kitiems tikslams ne šapalams)
Kažkokių jų ten reikia kitokių ar kitokiose veitose naudot,
bo partempt paleidus toliau sunku - neria dugnan nors tu ką (negilus pas mane buvo ten iki 1,2m lygtais).
Tai paskum guminukais ir sukrėm mėgavausi, o voblerius priskyriau tvenkiniam, tarp lelijų :)))