Tema: Re: Ka manot apie toki vala?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-06-22 15:40:08
"VP" <vilius@livinkomas.lt> wrote in message news:itsmua$38l$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai analogishkai ir jis nezhino ka matau ash ir kodel kisham jiems po nosim
> visokias silikonines baisybes vietoje apetitingo slieko ar mailiuko ;)

        Kad niekas turbut negincys, jog naturalus masalai yra geriau uz superduper MegaGigaBass :) Nors ir kaip gamintojai noretu didesniu pardavimu... Tik va, islieka gyvu masalu islaikymo ilgesni laika problema.

> na... viduramzhiais vien uzh minty kad zheme apvali - degindavo ;) achiu
> nors uzh tai, kad nesiulot manes ant lauzho pachirshkint ;)

        Yra siais laikais subtilesniu budu, taip kad nedekok is anksto :)
Vienas is tokiu - maloniai sypasntis subankrotinti.

> tai mazgas tas sugalvotas ne del "matymo-nematymo", o del grynai funkciniu
> savybiu - neriboja zhaidimo. Tik nu niekas neitikins manes, kad esheri
> labiau baido mazgiukas ant valo, esantis keli - keliolika cm nuo masalo,
> kuri esherys ruoshiasi griebt, negu ish to masalo kyshantis, neretai dar ir
> blizgantis, kablys ;)

        A va cia sunku pasakyti, o gal jam tai atrodo kaip naturali atauga, mazdaug kaip pugzlio ar to pacio eserio spygliai. Apatiniai vobleriu kabliai galetu uz pelekus sueiti...

> Va beda, nezhinau visai ka det kuojai - nu negaudau tikslingai shitu zhuvu
> :)
        Tai ne viska dar isbandei, yra kur tobuleti.

> Ash nesiginchyju, kad skirtingom salygom skirtingu valu reik, tiesiog
> kaikurioms zhuvims, mano nuomone, ne mazgeliai ytaka daro ;)  daugiau itakos
> valo storis daro masalu zhaidimui, o va tai jau gali itakot kibima, jei
> zhvejys to neivertina... o mazgelis blogai tik tuo, kad ten valas silpnesnis
> lieka, nu gal dar kad uzh jo kartais shiukshles kokios kliuna... tik kad
> nemoku ash be mazgelio valu surisht :)

Zuvims turbut itaka net ir menulio fazes daro, ta pacia iranga viena diena gali prilupti, o kita tuscias grizti...