Tema: Re: savaitgalis 04-05
Autorius: Eyafallajokull
Data: 2011-06-06 14:42:28
Pasirodo akurat kalibracija nusimušus, reiks persikalibruot... Pasižiurėjau
fotkėj, tai  lyginant su rūkalų pakeliu lynai gerokai virš 30 cm.. Abu po
900 g.

o peilis galvojau kad visiškas nelegalas ir su skaudančia širdim traukiau
donkės kablį su slieku iš pilvo, ale dabar pagal tą patį pakeli matau kad
tik poros cm trūksta. Kažkaip ir didesnes nuo spiningo paleisdavau:)