Tema: Re: mokami telkiniai
Autorius: Bandy
Data: 2011-05-24 16:34:04
pries 2 savaites buvau savo jaunikli nuvezes i Valinsko tvenkinius mokinti
zvejoti. Tai anas 2.1 ir 1.7 karpiukius istrauke su pludinuke. Man kaip
mokytojui pasiseke 0.7 isprasyti :)
Siaip kaina ten uz 1 val 5 Lt plius uz zuvi karpis 10Lt kg, karosu berods 3
kg galima pasimti nemokamai, jei 4 val zvejoji.