Tema: Re: Kauniskiai rybokai, help
Autorius: Duda
Data: 2011-04-15 14:06:23
ka as zinau, kaina priimtina. Uz 360m - praso 2350 keik varciau nelabai ka
geriau radau. Patiko kad transas iklijuotas per guma, kas atseit atspariau
vibracijom ir ilgaamziskiau, kad turi ta toki sijoneli ant balionu virsaus
kur virve perkista ir ta toki snapuka truputi auksciau waterlinijos,
smulkmenos, bet atseit mazina vandens patekima i valti. Be to C kategorija,
o as is klaipedos... tai net nezinau kiek man ta "liga" progresuos :D