Tema: Re: Palnuojama komercija.
Autorius: Povilas
Data: 2009-03-31 09:25:55
"Casper" <kasparasvo_istrinti_@gmail.com> wrote in message
news:gqin9c$a76$1@trimpas.omnitel.net...
> Pritariu del spalvoto echo. Pernai nusipirkau Eagle spalvota, tikrai
> viskas ryskiau ir geriau matosi. Kolkas tik viena minusa pastebejau -
> greiciau akumas issikrauna :(

Sito negaliu komentuot,nes neteko paciam vienu metu juzint ir juodai balto
ir spalvoto.Bet maniskis spalvotas,maksimaliu ryskumu be vargo atlaiko visos
dienos zvejyba,o jei sumazini ryskuma (yra 4 lygiai) iki siek tiek mazesnio
,tai uztenka ir 2-3 zvejyboms.Alanduose jis man atlaike visa savaite su
vienu pakrovimu,bet ten buvau nureguliaves 3 lygi.
Kiek teko girdet,dabartine Lowrance programine versija,leidzia jau naudot 5
ryskumo lygius - ten kazkas programiskai padaryta,kad echo aparatas tai pats
supranta,kai tik instaliuoji naujesne versija,kurias Lowrance pastoviai
atnaujina ir skelbia for free savo puslapyje.

P.S.Komercija jau ivyko.Echo jau surado nauja seimininka - buvau daves
zmogui pabandyt,tai tepasake taip : ten kur zvejodavau ir naudojau 4 metus
savo Humminbird 3 serijos echo,viena vieta vadindavau lyguma,o kai pajungiau
taviski,pamaciau,kad ten visas dugnas yra is kauburiu kaubureliu ir net yra
perkritimai + matesi dugno struktura.Susinervinau ir nutariau saviski
paskandint is pykcio :)