Tema: Re: savaitgalis+antlkedines uzdarymas.
Autorius: 0.5 B
Data: 2009-03-29 19:29:19
as irgi esu pastebejes kazka panasaus, tik nelabai eina sugalvot, kodel taip
yra.
Kita vertus, siandien gaudziau dviejuose ezeruose; viename is ju pagavau tik
jau prisertoj iki manes zmogaus eketej, kitame ties pastoviai seriamomis
eketemis netgi buriai kuojyciu laikesi, ir gerai gaude... Abiem atvejais
tiesa sere tik nedideliu kiekiu duonos trupiniu, jokiu kitu priedu.
Rubikiu ezere trauke grazius karsius is pasertos eketes; nesu beje
normalesnio karsio pagaves is nesertos eketes ne karto.