Tema: Re: del atestatu
Autorius: Dar321
Data: 2009-03-26 12:07:43
Gerbiamieji, aš kadais nuo Teranno I perlipau ant Sunny 2L dyzeliuko ir >6 metų taip drožiau po žūkles per pelkes ir arimus, kad ne visur pirmi su džipsais pasiryždavo važiuot... :) Teko juo atsikratyt vien dėl to, kad atsirado 3-io stabdžio galimybė (kojinio) ;) Servise lankydavaus 3-4 kart metuose, įskaitant tepalų/filtrų keitimus.
Dabar jau >2 metų perlipęs ant senuko Teranno II 2,7 TD (94m) - kolei kas nesiskundžiu, dar nesu ieškojęs traktoriaus ar supper-dupper remontan kišęs guzikus...

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632